Danas je gotovo nemoguće zamisliti ozbiljno poslovanje bez dobre pozicije na web tražilicama i društvenim mrežama. Prisutnost brendova na društvenim mrežama neizostavan je dio svake naše digitalne marketinške strategije. Prednost društvenih mreža je ta što korisnici ovakve objave manje doživljavaju kao oglašavanje, a više kao komunikaciju samog brenda i klijenta. Društvene mreže postale su nezaobilazan kanal za promociju brenda i komunikaciju s potencijalnim kupacima/klijentima zbog brojnosti populacije koja iste koristi, jednostavne prilagodljivosti sadržaja koje ove mreže podržavaju, ali i zbog mogućnosti vrlo preciznog ciljanja raznih skupina na mrežama.
Društvene mreže su nezaobilazan kanal komunikacije s tržištem, a čak 90% oglašivača potvrdilo je da im je social media marketing omogućio bolju prezentaciju vlastitog poslovanja dok njih čak 80% spominje povećan promet na web stranicama.
Prednosti oglašavanja na društvenim mrežama su:
Na svakoj društvenoj mreži provode se različite marketinške aktivnosti, a kvalitetno upravljanje društvenim mrežama zahtjeva mnogo vremena, posvećenosti i predan angažman.
Svaka mreža ima vlastiti alat za analitiku koji nam daje uvid u to koji sadržaj najbolje prolazi kod naše ciljane publike te na koji content ta ista publika i nije reagirala kako smo očekivali.
Praćenje i razumijevanje analitike naših računa i kampanja na društvenim mrežama zaista je važno za uspjeh na društvenim mrežama. Kako bismo kvalitetno i u potpunosti mogli razumijeti svoju ciljnu publiku, bitno je prethodno provesti istraživanje, ali i dobiti te analizirati povratne informacije od naše ciljne publike. Poznavanje našeg targeta omogućuje nam personalizaciju i segmentaciju, lakše ciljanje različitog oglasa različitim grupama te stvaranje sadržaja koji je relevantan upravo njima. Taj sadržaj je onda kreiran prema njihovim specifičnim potrebama, ponašanju i njihovim preferencijama. Svaki put kada objavimo nešto na nekoj od društvenih mreža, brend dolazi pod povećalo ciljne skupine, ali i onih koji se slučajno nađu na tom putu. Upravo je zato bitno da koristimo one društvene mreže koje su u skladu s našim brendom. Svaka društvena mreža ima svoju analitiku, neke su dobro razvijene, dok druge pružaju tek osnovne informacije.
Facebook prikazuje detaljnu analizu uz pomoć alata Facebook Analytics koji nam daje uvid u trendove rasta/pada publike, lokacije pratitelja i njihov engagement na objave brenda.
Ovo je jedan od alata koje koristimo kako bi unaprijedili poslovanje klijenata na društvenim mrežama, prilagodili sadržaj njegovim željama/ciljevima, brendirali objave, dosegli veći broj pratitelja te učvrstitli vezu s postojećom publikom, ali i povećali njihovu uključenost u objave.
Instagram Insights je analitika koja je dio Instagram aplikacije i pruža analizu stranice poslovnim profilima. Analitika koju možemo analizirati putem ovog alata se odnosi na aktivnosti pratilaca, najpopularnije objave, doseg, optimalno vrijeme za objavljivanje i slično.
LinkedIn je najveća društvena mreža čiji je fokus na profesionalnim korisnicima te broji više od 500 milijuna korisnika. Cilj ove društvene mreže je isticanje prednosti i vrijednosti tvrtke i zaposlenika. Služi kao platforma za povezivanje s kolegama, različitim tvrtkama u cilju zapošljavanja te predstavljanja poslovnih iskustva, znanja i vještina svojih korisnika. Nadzorna ploča na kojoj možete isčitati analitiku na LinkedInu zove se LinkedIn Company Page dashboard.
Ako mislite kako je vaše poslovanje drugačije i da nemate potrebu za oglašavanjem na društvenim mrežama jer je vaša ciljana skupina negdje drugdje, niste na dobrom tragu.
Društvene mreže su naša svakodnevica, a ako želite ostvariti kontakt s kupcima, klijentima i partnerima ili jednostavno održavati postojeće odnose, aktivan profil na društvenim mrežama je danas nužan.
Pojasnit ćemo vam prednosti rada s agencijom te kako vam marketinška agencija može uštedjeti i… Pročitaj više
7 ključnih koraka za uspješnu realizaciju Crnog petka Black Friday je kolokvijalan naziv za petak… Pročitaj više
Pojasnit ćemo vam što je employer branding, koje su njegove prednosti i navesti 7 ključnih… Pročitaj više
Donosimo vam zanimljive brainstorming primjere te prednosti tehnika za kreiranje inovativnih ideja Što je brainstorming… Pročitaj više
Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu… Pročitaj više
Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda? Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu… Pročitaj više