Brendiranje

Brendiranje turističkih objekata u Hrvatskoj

Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda

Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu raznolike konkurencije hotela, apartmana i privatnih smještaja sve je teže istaknuti se od konkurencije. Digitalne platforme u području turizma poput Bookinga, Tripadvisora i Airbnba izrazito su popularne. Većina korisnika prije nego se odluči za određeni objekt prouči fotografije destinacije,opis lokacije, recenzije te na temelju njih ovisi i njihova odluka. Cjelovitu sliku i imidž brenda potrebno je povezati u svim dodirnim točkama, kako bi brend ostavio dojam relevantnog partnera. 

U moru konkurencije, važno je znati ispričati jedinstvenu priču koja će pobuditi emocije kod krajnjeg korisnika. Na koji način brendirati turistički objekt te kako mi to radimo, donosimo vam u današnjem blog postu. 

Brendiranje u turizmu

O tome što je brendiranje i kako brendirati proizvod već smo pisali u jednom od prethodnih blogova, no koje su značajke brendiranja u turizmu te kako pravilno postaviti projekt? 

Primarni zadatak brendiranja turističkog objekta je istaknuti se s ciljem stvaranja jedinstvene slike brenda povezane u svim dodirnim točkama i komunikaciji s krajnjim korisnikom. Kako bismo to uspjeli postići važno je ispričati individualnu priču brenda koji je povezan s mikrolokacijom te kulturnim vrijednostima. 

Posjetitelj istraživanjem mikrolokacije i ostalih turističkih vrijednosti stavlja fokus na aktivnosti koje ga emotivno hrane. Stoga je potrebno na zanimljiv i jedinstven način povezati korisnika s mikrolokacijom kroz ostale vrijednosti kao što su kulturno-povijesna baština, gastronomija i kulturna i sportska događanja općenito. Obzirom da je brendiranje u turizmu vrlo kompleksno preporučljivo je spojiti priče lokalnih proizvoda, lokalnih priča te ostalih vrijednosti s čime ćemo stvoriti emotivnu vrijednost brenda. 

Copywriting ima izrazito važnu ulogu kod brendiranja turističkog objekta ili destinacije. Pojasniti i povezati se s korisnikom putem jedinstvene priče i opisa temeljnih vrijednosti turističkih i mikrolokacijskih usluga osnova je svih budućih aktivnosti brenda. Dosljedna i autentična komunikacija na web-u, brošuri i digitalnim medijima stvoriti će sentimentalnu vrijednost. 

Villa Calma - promocija luksuznog brenda

Klijentovu viziju luksuznog turizma prenijeli smo u jake emocije koje će davati dašak elegancije i sofisticiranosti. Stvorili smo luksuzni brend koji Hrvatsku pretvara u najbolju destinaciju za odmor. 

Prilikom kreiranja brenda, definiranje ciljne publike jedan je od primarnih zadataka. Orijentirali smo se na strane i domaće goste veće platežne moći, koji će znati raspoznati filozofiju otmjenog turizma.

Osmišljavanje imena brenda

Ime brenda verbalni je dio identiteta s kojim se vaši kupci moraju povezati. Prilikom kreiranja imena vašeg brenda važno je slijediti autentične vrijednosti kako bi se u konačnici vaši kupci povezali s pozitivnim emocijama. Odabrano brend ime Calma (calm – eng. mirnoća), ime je koje govori opuštenost i mir. Ukoliko su vaši turisti stranci, iznimno je važno imati ime koje je internacionalno kako bi bilo razumljivo i prepoznatljivo širom svijeta. Ako imate slogan pored imena brenda, neka bude jasan kako biste svojim potencijalnim kupcima dali do znanja čime se bavi vaša djelatnost. 

O važnosti vizualnog identiteta i komunikacijskim vrijednostima pisali smo u prošlom blogu. Spajanjem tamne podloge i personaliziranog tipografskog rješenja, dizajnirali smo sofisticirani wordmark kao primarni element vizualne komunikacije. 

Kao primarnu tipografiju brenda za komunikaciju, print i digitalne formate odabrali smo font koji odiše suptilnošću i čvrstom elegancijom.

Integracija brend identiteta

Vizualno rješenje brend identiteta integrirali smo u prostor, hotelsku kozmetiku, ručnike, ogrtače i promotivne materijale. Brendiranjem sekundarnih elemenata stvorili smo dublju konekciju između brenda i krajnjeg korisnika. 

Brendiranje proizvoda i usluga neophodan je korak ako se želite pozicionirati na tržištu turističkih usluga. 

Na primjerima dobre prakse primijetili smo da lokalni proizvodi i destinacije imaju sve veću svijest o važnosti brendiranja. Takva je praksa vrlo pohvalna, a samim time čini Hrvatsku top destinacijom. 

Posjedujete turistički objekt i želite ga brendirati? Javite se za savjetovanje i stvorite autentičan brend! 

Fotografije: Lidija Lolić

Dijeli

Zadnje objave

  • Brendiranje

Kako vam marketinška agencija može pomoći i koje su prednosti rada s njom?

Pojasnit ćemo vam prednosti rada s agencijom te kako vam marketinška agencija može uštedjeti i… Pročitaj više

  • Digitalni marketing

Kako pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak?

7 ključnih koraka za uspješnu realizaciju Crnog petka Black Friday je kolokvijalan naziv za petak… Pročitaj više

  • Brendiranje

Što je employer branding i kako može pomoći vašoj tvrtki?

Pojasnit ćemo vam što je employer branding, koje su njegove prednosti i navesti 7 ključnih… Pročitaj više

  • Analitika

Što je brainstorming? Tehnike za vaše nove poslovne ideje

Donosimo vam zanimljive brainstorming primjere te prednosti tehnika za kreiranje inovativnih ideja Što je brainstorming… Pročitaj više

  • Brendiranje

Vizualni identitet i komunikacijske vrijednosti brenda

Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda?  Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu… Pročitaj više

  • Brendiranje

Kako brendirati proizvod? Prvi koraci vašeg brenda

Osnovni koraci pri stvaranju brenda Izgradnja prepoznatljivog i autentičnog brenda misija je svakog poslovanja, no… Pročitaj više