Što sve radi marketinška agencija i kako vam ona može pomoći ostvariti vaše poslovne ciljeve? S agencijom dobiti ćete tim profesionalaca koji će vjerojatno imati mnogo vještina. Što bi značilo da se vaša vizija i misija neće “izgubiti u prijevodu” kao što bi to mogao biti slučaj kod više zasebnih profesionalaca koji ne surađuju na projektu. U ovom članku vam nastojimo objasniti što i tko vam sve treba da bi uspješno pokrenuli i izvršili projekt te koje su prednosti rada s marketinškom agencijom.
Zamislite, krećete s projektom. Otvarate nekoliko luksuznih vila na Hvaru i trebaju vam:
Najčešće tim kreativaca koji će kroz brainstorming strateški osmisliti ime vašeg brenda.
Nakon kreativnog briefinga, postavljanje ciljeva i odabira stila komunikacije grafički dizajner će izraditi vizualni identitet vila (logo, paleta boje, primarna i sekundarna sredstva komunikacije). Grafički dizajner također kreira dizajn digitalnih medija, dizajn vizuala kampanji te dizajn formi za društvene mreže.
Profesionalni fotograf će art direkcijom, pravilnim osvjetljenjem i svojim iskustvom uspješno prenijeti ljepotu odmora u vašim vilama kroz kvalitetne fotografije za društvene mreže, web stranicu, plakate i brošure.
Copywriter će odrediti tone of voice te napisati storytelling o vilama i osmisliti tagline. Odličan copywriter ima mogućnost humanizirati vaš brend, transformirajući ga iz usluge ili proizvoda u emocionalnu i konzistentnu cjelinu s kojom se vaši klijenti mogu poistovjetiti.
Iako su društvene mreže iznimno popularne, one ne mogu biti zamjena za web stranicu. Web dizajner ili web developer će planirati i razviti arhitekturu vaše web stranice koja mora biti responsive za sve uređaje. Također, poželjno je da može osposobiti booking i kartično plaćanje na vašoj web stranici.
SEO (Search Engine Optimization) stručnjak definira strategiju, tehniku i taktiku kako bi povećao broj posjetitelja na vašoj web stranici i povećao vidljivost na tražilicama.
Za otvaranje vaših profila na društvenim mrežama, osmišljavanje Instagram grida, kreiranje viralnih reels videa, održavanje komunikacije s korisnicima i za ostale društvene aktivnosti trebate angažirati SMM (Social Media Marketing) specijalistu.
Digital marketing manager će kreirati i voditi plaćene oglase na svim platformama. Kroz pripremu sustava digitalnih platformi stvorit će interoperabilnost i komunikacijski plan za internet oglašavanje.
Kako bi cijeli proces tekao glatko, trebate Project Managera. Project Manager će u okviru radnog plana prikazati koji su ciljevi, kako će im pristupiti, koliko je vremena potrebno za njihovu razradu te koji su očekivani rezultati.
Često u našem poslu, bez obzira radi li se o velikim ili malim tvrtkama, klijent dolazi sa specifičnim problemom bez da je svjestan osnovnih pitanja na koja je potrebno odgovoriti prije samog rješavanja problema. Proces savjetovanja uključuje sastanke s klijentom i individualni rad konzultanta. S obzirom da se konzultant mora snalaziti u kompliciranoj gomili podataka, ideja i zaključaka, važno je neprestano iznova procjenjivati izvorni radni plan i usredotočiti se na ono što je doista važno.
Ako ćete zasebno tražiti osobu za svaki posao, potrošit ćete previše vremena samo da bi oformili tim. Nakon što ste potrošili vrijeme za pronalazak ljudi, trebate svakome pojedino objasniti vašu viziju i misiju. Projekt će vam na kraju manjkati jedinstvenu viziju koju želite prenijeti ako tim nije interoperabilan.
Marketinška agencija na jednom mjestu raspolaže stručnjacima i kreativcima bitnima za uspješno izvršenje projekta. Kada zapošljavate profesionalni tim stručnjaka, imate manje briga. Sve što trebate je dati im smjernice i rezultate koje želite postići. Ako se ne volite baviti vođenjem marketinških procesa, zapošljavanje marketinške agencije je najbolja opcija. Nećete morati rješavati svaki maleni problem koji iskoči, imat ćete tim ljudi koji će se pobrinuti za to umjesto vas.
Također je bitno napomenuti da agencije imaju svoje radno vrijeme i vrlo dobro znate kada ih možete dobiti, nemoguće je da ne možete stupiti u kontakt sa svojom agencijom punih tjedan dana.
ROI (return on investment) u zapošljavanju marketinške agencije je poprilično jednostavna:
Možete zaposliti jednog zaposlenika na puno radno vrijeme ili možete dobiti pristup cijelom timu profesionalaca i platiti za vrijeme ili posao koji trebate preko agencije.
Agencijski timovi mogu preživjeti na tržištu rada samo ako dostavljaju kvalitetan i konkurentan rad iznova. Marketinške agencije su također radile na raznim projektima, od turizma do IT-a. Ne očekujte ništa manje od kvalitetnog i iskusnog tima kada zapošljavate marketinšku agenciju.
Marketinške agencije imaju mnogo resursa da bi izvršili vaše projekte u roku. Na primjer, nećete trebati sami tražiti tiskaru koja će izraditi vaše vizitke, otisnuti logo na majice ili tražiti profesionalnog fotografa koji može fotografirati vaše proizvode ili uslugu. Marketinška agencija će vam uštedjeti vrijeme jer nećete morati iznova tražiti pojedinog profesionalca, te će vam uštedjeti i novac jer će vas zaštiti krivog izbora dizajnera, tiskare, fotografa i slično.
U BRANDZ agenciji orijentirani smo na rast i mjerljive rezultate. Okupljamo kreativne i inovativne ideje pod istim krovom i potom ih pretvaramo u uspješne projekte naših klijenata.
Marketinške usluge uključuju strateško planiranje, branding, dizajn, kreativnu produkciju i implementaciju općenito. Posebnu pažnju pridajemo individualnom pristupu svakom klijentu.
Sa svakim klijentom redovito održavamo edukativne sastanke kako bismo imali što detaljniji uvid u razvoj njihovog projekta te ih zapravo smatramo ravnopravnim dijelom našeg tima. Cilj nam je također inspirirati i motivirati klijenta za nove poslovne uspjehe, tako da analiza, kreativnost i marketing nisu naš jedini zadatak.
7 ključnih koraka za uspješnu realizaciju Crnog petka Black Friday je kolokvijalan naziv za petak… Pročitaj više
Pojasnit ćemo vam što je employer branding, koje su njegove prednosti i navesti 7 ključnih… Pročitaj više
Donosimo vam zanimljive brainstorming primjere te prednosti tehnika za kreiranje inovativnih ideja Što je brainstorming… Pročitaj više
Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu… Pročitaj više
Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda? Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu… Pročitaj više
Osnovni koraci pri stvaranju brenda Izgradnja prepoznatljivog i autentičnog brenda misija je svakog poslovanja, no… Pročitaj više