Brendiranje

Vizualni identitet i komunikacijske vrijednosti brenda

Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda?

Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu komunikaciju. Primjeri vizualnog identiteta i komunikacijske vrijednosti brenda svakodnevno nas okružuju, no prilikom strateškog planiranja i izrade marketinških kampanji moramo pažljivo definirati dosljedan sustav elemenata vizualnih komunikacija. 

Kako prilagoditi estetske i verbalne vrijednosti te stil vašem brendu, cilju i potrebama čeka vas u današnjem blog postu. 

Što je dizajn vizualnih komunikacija?

Grafički dizajn obuhvaća područje kreiranja vizualnih formi, dok je dizajn vizualnih komunikacija strateško prenošenje poruka brenda ciljanoj publici u obliku dosljednih grafičkih vizuala. 

Dizajner vizualnih komunikacija mora znati prenijeti određeno raspoloženje i poruke te imati u vidu sve elemente vizualnog identiteta od fonta, boja, ostalih grafičkih standarda, stila fotografije i tipografije.

Elementi koji obuhvaćaju dizajn vizualnih komunikacija čekaju vas u nastavku. 

Dizajn vizualnog identiteta

Način na koji stvaramo doživljaj i percepciju brenda kroz vizualne elemente nazivamo vizualni identitet. Svi vidljivi elementi vašeg brenda čine vizualni identitet. Najvažniji zadatak prilikom kreiranja vizualnog identiteta je stvoriti emotivan dojam kod kupca kroz dosljedne vizualne prikaze stoga samo dizajn logotipa nije dovoljan. 

Izrada grafičkih standarda brenda

Dosljedna vizualna komunikacija ključna je za dolazak do cilja prenošenja poruke potencijalnoj publici. Sukladno tome, definiranje grafičkih standarda može vam pomoći u konzistentnosti vizualne komunikacije. 

Elementi koje bi trebali uzeti u obzir prilikom formiranja grafičkih standarda su sljedeći: 

  • Anatomija loga
  • Izbor palete boja
  • Izbor tipografije
  • Definiranje stila fotografija
  • Sekundarni grafički elementi

Izrada grafičkih standarda može vam uvelike pomoći ako brigu o vizualnom identitetu preuzme profesionalac, stoga prostora za pogreške u tom slučaju ne bi smjelo biti. Grafički standardi i vizualne estetske vrijednosti brenda pratit će vaš proizvod ili uslugu kroz dugi niz godina.

Primjer integracije elemenata knjige grafičkih standarda primijenili smo na projektu za klijenta Saysail. Uporabom tipografije te pozornim odabirom boja, vizualni identitet brenda čvrsto smo povezali s klijentovom uslugom i stvorili jedinstvenu charter personu inozemnog karaktera. Direktna i čista komunikacija od iznimne je važnosti, osobito ako se radi o novom brendu na tržištu.

Izrada logotipa

Pri spomenu na neki brend ili proizvod često prvo pomislimo na logo brenda. Logo predstavlja zaštitni znak poduzeća ili tvrtke, daje posebnu notu određenog proizvoda ili usluge i prenosi kupcima ideologiju brenda. Loše dizajniran ili dovoljno neuočljiv logotip mogao bi pokvariti cijeli imidž poduzeća.

Originalan logo nešto je čemu svi težimo, prema tome ne trebamo naglašavati kako je važno da identitet bude autentičan. Na primjeru našeg projekta za klijenta Saysail možemo uočiti snažan i prepoznatljiv dizajn logotipa i patterna.

Istodobno smo izradili i vizualni simbol – apstraktno rješenje dobiveno kombinacijom motiva brodskog užeta i detalja valova koji okružuju monogram Saysail brenda. Navedene elemente vizualne komunikacije primijenili smo na tamnoplavu, tirkiznu te koraljnu boju pozadine.

Dizajn digitalnih medija i vizuala kampanji

Digitalni su mediji postali dio svakodnevnog poslovanja kao i života općenito. Dizajn digitalnih medija može biti kreiranje web stranice, video animacije, mobilne aplikacije itd. 

Prilikom implementacije marketinških kampanji, vizualni sadržaj iznimno je važan. U mnogim svjetskim kampanjama vizuali prenose poruku koja ima cilj doprijeti do kupaca i vizualno se povezati s brendom. 

Već smo spominjali općenite ciljeve i definiranje ciljnih skupina, a osim toga  iznimno je bitno prilikom stvaranja marketinške kampanje stvoriti vizualni jezik. Definiranjem vizualnog jezika vaša će kampanja biti konkurentna na tržištu te će biti izravno usmjerena na konačni cilj. 

Dizajn formi za društvene mreže

Biti konkurentan na društvenim mrežama, složit ćete se nije nimalo lak zadatak. Kreativnost i dosljednost prilikom kreiranja vizuala za društvene mreže važni su elementi koji vam mogu pomoći kako biste se istakli na društvenim mrežama. Koristite grafike, GIF-ove i prilagođene ilustracije dosljednim komunikacijskim vrijednostima vašeg brenda.

Vizualna komunikacija od velike je važnosti prilikom kreiranja brenda i prenošenja jasne poruke koja treba doprijeti do potencijalne publike. 

U BRANDZ-u razvijamo kreativne tržišne estetske vrijednosti, a dizajn i stil prilagođavamo vašim potrebama i ciljevima. 

Nemate ideju? Mi imamo! 

Dijeli

Zadnje objave

  • Brendiranje

Kako vam marketinška agencija može pomoći i koje su prednosti rada s njom?

Pojasnit ćemo vam prednosti rada s agencijom te kako vam marketinška agencija može uštedjeti i… Pročitaj više

  • Digitalni marketing

Kako pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak?

7 ključnih koraka za uspješnu realizaciju Crnog petka Black Friday je kolokvijalan naziv za petak… Pročitaj više

  • Brendiranje

Što je employer branding i kako može pomoći vašoj tvrtki?

Pojasnit ćemo vam što je employer branding, koje su njegove prednosti i navesti 7 ključnih… Pročitaj više

  • Analitika

Što je brainstorming? Tehnike za vaše nove poslovne ideje

Donosimo vam zanimljive brainstorming primjere te prednosti tehnika za kreiranje inovativnih ideja Što je brainstorming… Pročitaj više

  • Brendiranje

Brendiranje turističkih objekata u Hrvatskoj

Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu… Pročitaj više

  • Brendiranje

Kako brendirati proizvod? Prvi koraci vašeg brenda

Osnovni koraci pri stvaranju brenda Izgradnja prepoznatljivog i autentičnog brenda misija je svakog poslovanja, no… Pročitaj više